Ons ABC-Plan

Afvallen en never nooit meer terugvallen? Met het ABC-plan van Weight Care bereik je in drie simpele stappen je streefgewicht. En blijf je op dat gewicht.

Stap A

Volg Stap A als je maar een paar kilo kwijt wilt. Of als je meer gewicht kwijt wilt en je dieet met een vliegende start wilt beginnen. Het is streng, maar dan heb je ook supersnel resultaat. Dat motiveert!

Wat doe je?
Je vervangt al je maaltijden door Weight Care-maaltijdvervangers en neemt daarbij elke dag een Weight Care Tussendoortje. Nóg makkelijker: haal de 5-Daagse Minikuur; dan heb je alles in één keer in huis.

Daarnaast neem je elke dag:
Twee stuks fruit, een flinke portie rauwkost, een kop bouillon en minimaal 1,5 liter vocht.

Wat krijg je binnen?
Alle vitaminen en mineralen die je nodig hebt en maar 800-1000 calorieën per dag.

Maximaal 3 weken
Stap A mag je 3 weken achter elkaar doen. Daarna ga je verder met stap B.
Vind je Stap A te streng? Start dan wat rustiger: met Stap B.

 

Stap B

Volg Stap B als je langer wilt lijnen. Omdat je ‘s avonds een gewone maaltijd eet, is het dé manier om lekker lang vol te houden. En je mag het zo lang doen als je wilt..

Wat doe je?
Je vervangt ontbijt en lunch door een maaltijdvervanger en ’s avonds eet je een lekkere verantwoorde avondmaaltijd.

Daarnaast neem je elke dag:
Twee stuks fruit, één tussendoortje, zoveel rauwkost als je wilt en minimaal 1,5 liter vocht.

Wat krijg je binnen?
Alle vitaminen en mineralen die je nodig hebt en toch maar 1000-1200 calorieën per dag.

Liever toch nog sneller resultaat? Ga dan na 1 week stap B weer terug naar stap A.

 

Stap C

Volg stap C als je op gewicht wilt blijven. Het is een simpele nieuwe gewoonte, voor de rest van je leven.

Wat doe je?
Je maakt van elke maandag voortaan jouw vaste Weight Care Maandag. Die dag vervang je ontbijt en lunch door een Weight Care maaltijdvervanger en ‘s avonds eet je een lekkere verantwoorde maaltijd.

Daarnaast neem je op je Weight Care Maandag:
- twee stuks fruit, twee tussendoortjes, zoveel rauwkost als je wilt en minimaal 1,5 liter vocht.

Wat krijg je binnen?
Alle vitaminen en mineralen die je nodig hebt en maar 1000-1200 calorieën per dag.

En als het geen maandag is?
Zorg dat je op andere dagen rond de 2000 calorieën (voor vrouwen) of 2500 calorieën (voor mannen) binnen krijgt; dan blijf je zeker op gewicht. Onze dagmenu’s helpen je daarbij.